13 Haziran 2016 Pazartesi

GÖKCAN SANLIMAN HER AKŞAMÜSTÜ ŞARKI SÖZLERİ

GÖKCAN SANLIMAN HER AKŞAMÜSTÜ ŞARKI SÖZLERİ

Bir Garip Tadım Durgunum Öyle
Tuttun Elimden Dibe Çektin Yine
Hafif Makyajın Yokum Gözlerinde
Yandı Çok Canım Yüzüm Gülse De...

Her Akşamüstü Çaresizce Ağladım
Kendime Küstüm Güneşten Önce Battım
Bir Kaç Resim Attım Biraz Maça Baktım...
Sensiz Olmuyor Bir Daha Anladım
Gel De Bir Nefes Alsın Yalnızlığım
Zaman Geçmiyor
Dön Çok Oyalandın

Kaç Keşke Hesapladım Yokluğun Kadar Işte
Kendi Sonundan Sıkılmaz Hikaye...
Sorma Boş Yere Aynı Cevabım
Son Sözüm Adın Yüzüm Gülse De

Her Akşamüstü Çaresizce Ağladım
Kendime Küstüm Güneşten Önce Battım
Bir Kaç Resim Attım Biraz Maça Baktım
Sensiz Olmuyor Bir Daha Anladım...

Gel De Bir Nefes Alsın Yalnızlığım
Zaman Geçmiyor
Dön Çok Oyalandın...


Google Aramaları: gökcan sanlıman her akşamüstü, gökcan sanlıman her akşamüstü sözleri, gökcan sanlıman her akşamüstü dinle, gökcan sanlıman her akşamüstü şarkı sözleri, gökcan sanlıman her akşamüstü şarkı sözü, gökcan sanlıman her akşamüstü şarkısı, gökcan sanlıman 2016 şarkıları, her akşamüstü dinle youtube, gökcan sanlıman 2016 dinle

GÖKCAN SANLIMAN HER AKŞAMÜSTÜ ŞARKI SÖZLERİ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder