13 Haziran 2016 Pazartesi

FERİDE HİLAL AKIN YÜZSÜZ YÜREK ŞARKI SÖZLERİ

FERİDE HİLAL AKIN YÜZSÜZ YÜREK ŞARKI SÖZLERİ

Kalmışım Kendi Kendime Ben Harabe
Aklım Başıma Geldi Bir Daha Tövbe
En Çok Üzüldüğüm Konu Gözünden Düştüm
Sana Rezil Olmak Inan Bitirdi Beni...

Görmezlikten Gelince Çok Üzdün Beni
Yabancı Bir Adam Hissettim Kendimi
Sanki O Ben Değildim Seninle Ağlayan
Seninle Sevişip Aşka Doyan

Bazen Şeytan Diyor Ki Git Yanaş Şuna
Anlat Içinden Geçenleri
Tut Yüreğinden Sıkıca Ak Hayatına
Ama Nerde Bende O Yüzsüz Yürek
Bizde Varsa Yoksa Gururdan Yelek (2x)

Kalmışım Kendi Kendime Ben Harabe
Aklım Başıma Geldi Bir Daha Tövbe
En Çok Üzüldüğüm Konu Gözünden Düştüm
Sana Rezil Olmak Inan Bitirdi Beni

Görmezlikten Gelince Çok Üzdün Beni
Yabancı Bir Adam Hissettim Kendimi
Sanki O Ben Değildim Seninle Ağlayan
Seninle Sevişip Aşka Doyan

Bazen Şeytan Diyor Ki Git Yanaş Şuna
Anlat Içinden Geçenleri
Tut Yüreğinden Sıkıca Ak Hayatına

Ama Nerde Bende O Yüzsüz Yürek
Bizde Varsa Yoksa Gururdan Yemek(2x)
Ama Nerde Bende O Yüzsüz Yürek
Bizde Varsa Yoksa Gururdan Yelek...


Google Aramaları: feride hilal akın yüzsüz yürek, feride hilal akın yüzsüz yürek sözleri, feride hilal akın yüzsüz yürek dinle, feride hilal akın yüzsüz yürek şarkı sözleri, feride hilal akın yüzsüz yürek şarkı sözü, feride hilal akın yüzsüz yürek şarkısı, feride hilal akın 2016 şarkıları, yüzsüz yürek dinle youtube, feride hilal akın 2016 dinle

FERİDE HİLAL AKIN YÜZSÜZ YÜREK ŞARKI SÖZLERİ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder