13 Haziran 2016 Pazartesi

ATİYE İNŞALLAH CANIM YA ŞARKI SÖZLERİ

ATİYE İNŞALLAH CANIM YA ŞARKI SÖZLERİ

Sabah Uyanıp Dönerken Yatağında
Beni Özle Hiç Sebepsiz...
Öylesine Bakarken Ona Buna Beni Özle
İşsiz, İşsiz

Akşam Eve Giderken Yada Yolda Yürürken Mesteliksiz
Beni Ne Kadar Sevemediğini Hatırla Yeteneksiz
Kalbin Aşkta Çok Beceriksiz

Belki Birgün Buluşuruz Yine Beni
Özle Beni Inşallah Canım Ya
Başka Biri Unutturrur Beni Bekle Tabi
İnşallah Canım Ya...

Saçlarıma Ay Işıgı Vururken Özle Beni
Mutluluğu Ararken Herkes Gibi Bekle Beni...


Google Aramaları: atiye inşallah canım ya, atiye inşallah canım ya sözleri, atiye inşallah canım ya dinle, atiye inşallah canım ya şarkı sözleri, atiye inşallah canım ya şarkı sözü, atiye inşallah canım ya şarkısı, atiye 2016 şarkıları, inşallah canım ya dinle youtube, atiye 2016 dinle, ayige single şarkısı, 2016 single, inş cnm ya

ATİYE İNŞALLAH CANIM YA ŞARKI SÖZLERİ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder