12 Mart 2016 Cumartesi

YAŞAR GÜMÜŞ - CAN DEDİM ŞARKI SÖZLERİ

YAŞAR GÜMÜŞ - CAN DEDİM ŞARKI SÖZLERİ

Can dedim canım dedim
Yaralı yazım dedim
Sırdaşım sazım dedim
Söyledim dinle

Demlenmişim yüreğimde
Hep susmak durur dilimde
Demlenmişim yüreğimde
Hep susmak durur dilimde

Geçmiş kokan ellerimle
Sensizim dinle
Geçmiş kokan ellerimle
Yalnızım işte

Can dedim canım dedim
Yaralı yazım dedim
Sırdaşım sazım dedim
Söyledim dinle

Can dedim canım dedim
Yaralı yazım dedim
Sırdaşım sazım dedim
Söyledim dinle

Gün oldu türküler yaktım
Nice yüreklere aktım
Gün oldu türküler yaktım
Nice yüreklere aktım

Bazen uzaklardan baktım
Yalnızım işte
Bazen uzaklardan baktım
Yalnızım işte

yaşar gümüş can dedim şarkı sözleri, yaşar gümüş can dedim 2016 sözleri, yaşar gümüş can dedim yeni şarkı sözleri

YAŞAR GÜMÜŞ - CAN DEDİM ŞARKI SÖZLERİ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder