18 Mart 2016 Cuma

LEVENT DÖRTER - AYRILA AYRILA ŞARKI SÖZLERİ

LEVENT DÖRTER - AYRILA AYRILA ŞARKI SÖZLERİ

Bir gün elimi tuttu
Bir gün yasımı tuttu
Bir gün sevdi beni çok
Bir gün ilk o unuttu

Bir gün kaçışım oldu
Bir gün kurtuluşumdu
Bir gün sevdi beni çok
Bir gün ilk o unuttu

Aralarda kaldım da belli etmedim
Durdum hep daima bir yere gitmedim
Anlatamadım hiç derdimi kimselere
Ben ona paha biçemez iken onda hiç etmedi

Mahvoldum anlamıyor ayrıla ayrıla
Kahroldum anlamıyor ayrıla ayrıla
Bitmedi bir türlü şu borcum yalnızlığa
Zehir oldun anlamıyor şu yalan dünya


levent dörter ayrıla ayrıla şarkı sözleri, levent dörter ayrıla ayrıla 2016 şarkı sözü, levent dörter ayrıla ayrıla yeni şarkı sözleri

LEVENT DÖRTER - AYRILA AYRILA ŞARKI SÖZLERİ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder