12 Mart 2016 Cumartesi

AYŞEGÜL İNCİ - SENİ GÖRMEMEM LAZIM ŞARKI SÖZLERİ

AYŞEGÜL İNCİ - SENİ GÖRMEMEM LAZIM ŞARKI SÖZLERİ

Zehri içime akıtıp gittin
Derdime dermanım sensin
Ama gelmemen lazım şarkı sözü
Herkes bir şeyler aldı

Bize oyunlar oynandı
Ama duymamam lazım
Zehri içime akıtıp gittin
Derdime dermanım sensin

Ama gelmemen lazım
Herkes bir şeyler aldı
Bize oyunlar oynandı
Ama duymamam lazım

Seni görmemem lazım
Bana geri dönmemen lazım
İyi gelmiyorsun
Buraları oldu toz duman

Ardından her şey talan
Ama gülümsüyorsun
Seni Görmemem Lazım
Seni görmemem lazım

Bana geri dönmemen lazım
İyi gelmiyorsun
Buraları oldu toz duman
Ardından her şey talan

Ama gülümsüyorsun
Bir gün başlar bir gün biter
Ne kalır sancılarım birde yalnız sen
Benim içinde çok zor bu

Sonunda bekleyen bizi aşk mı gurur mu
Seni görmemem lazım
Bana geri dönmemen lazım
İyi gelmiyorsun

Buraları oldu toz duman
Ardından her şey talan
Ama gülümsüyorsun şarkı sözlerimiz
Geceler boyu düşledim seni

Mutlu olduğumuz evi o bahçeyi
Sanki dün gibi ya da yarın gibi
Ama bu günün içinde hiç olmamışız gibi
Seni görmemem lazım

Bana geri dönmemen lazım
İyi gelmiyorsun
Buraları oldu toz duman
Ardından her şey talan
Ama gülümsüyorsun


ayşegül inci seni görmemem lazım şarkı sözleri, ayşegül inci seni görmemem lazım 2016 sözleri, ayşegül inci seni görmemem lazım yeni şarkısı sözleri

AYŞEGÜL İNCİ - SENİ GÖRMEMEM LAZIM ŞARKI SÖZLERİ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder