20 Mart 2016 Pazar

AYHAN GÜNYIL FEAT YAŞAR - GİTME SANA MUHTACIM ŞARKI SÖZLERİ

AYHAN GÜNYIL FEAT YAŞAR - GİTME SANA MUHTACIM ŞARKI SÖZLERİ

Gitme sana muhtacım
Gözümde nursun başımda tacın muhtacım
Beni öldür öyle git
Yaşamak için senin sevgine muhtacım

Muhtacım gözlerine Muhtacım sözlerine
Uzattım ellerimi Muhtacım ellerine gitme
Şimdi bomboş ellerim
Seni çağırır yaşlı gözlerim

Muhtacım Beni öldür öyle git
Yaşamak için senin sevgine muhtacım
Sensiz bir dünyadayım
Gerçekten uzak bir rüyadayım muhtacım

Beni sensiz dünyadan
Sonsuz rüyadan uyandırda git muhtacım
Muhtacım gözlerine
Muhtacım sözlerine
Ruhumu ıstacak

Sımsıcak nefesine gitme
Gitme sana muhtacım
Gözümde nursun başımda tacın muhtacım
Beni öldür öyle git
Yaşamak için senin sevgine muhtacım


ayhan günyıl feat yaşar gitme sana muhtacım şarkı sözleri, ayhan günyıl feat yaşar gitme sana muhtacım 2016 sözleri, ayhan günyıl feat yaşar gitme sana muhtacım yeni şarkı sözleri

AYHAN GÜNYIL FEAT YAŞAR - GİTME SANA MUHTACIM ŞARKI SÖZLERİ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder