18 Mart 2016 Cuma

ALPER AYYILDIZ - NEFES ŞARKI SÖZLERİ

ALPER AYYILDIZ - NEFES ŞARKI SÖZLERİ

Farklı pencere
Aynı manzara
Zincirleme kaza
Hatalı tamlama

Bana mahrem peki kime çıplak?
Kimi cesur edip beni yapıyor korkak?
Sürüklüyor mesnetsiz, çifte standardı bol hayallerle
İstanbul. Hemen atma köprüleri

İki yakana bir şans daha sun
Kurak yanağıma dökülür okyanus
Taşar gamzelerime çözüldükçe buz
Teselliler susturur bir süre

İçime atarım yine kaçırır uykumu
Küllendi. Nice umutlar yaktım
Sıfatına layık şarkılar yazdım
Daha dur bu bir şey değil

Elim yakanda karşındayım! Yok şansın
Kaldır at yüzündeki maskeni
Patlamam an meselesi
Burası tam yeri

Bir yalan sonrası belki de kan gölü
Bu kez ben söyleyeceğim son sözü
Sabahı görmem zor bu bok gidişle
Bir sürpriz bekliyorum

Belki gelir de vazgeçerim saçma sapan fikirlerden
Var gücümle dönüyorum ölümlerden
Sürekli pazarlık önümde
Buna can dayanmaz

Alıp veremediği belirsiz insanlar
Kaçamıyorum planlarından
Şüphe ediyorum artık dostlarımdan
Nereye dönsem çıkarınız var

Utanıyorum insanlığımdan
Gözü dönmüş canavar gibisiniz
Satılık hisleriniz arkasında

Derin nefesler al, ver
Geçti tamam
Her şey yolunda
Huzur…
Eğer olmadıysa bağır, çağır, kır, dök
Öfken diner
İşler yolunda…
Değil
Biraz zaman ver
Olanlar olsun
Gece olsun. Gündüz olsun
Biliyorum bu zamana kadar hep sustun
Zaman ver
Nasıl unutsun?
Silip atmak kolay değil
Rüyam da o, kabusum da o


alper ayyıldız nefes şarkı sözleri, alper ayyıldız nefes yeni şarkısı sözleri

ALPER AYYILDIZ - NEFES ŞARKI SÖZLERİ Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Why

0 yorum:

Yorum Gönder